

Πολλά μαντάτα, τρέχουν κάθε στιγμή, καλά κι άσχημα. Όμως εδώ στο enotikos.gr στο f και στο YouTube, επιλέγω μόνο θετικά
Δουλειά των πουλιών είναι να κελαηδούν και δική μας τα τιτιβισματα τ’ ανθρώπινα. Προ αμνημονεύτων ετών, απαξίωσα, αποκαθήλωσα εφημερίδες, περιοδικά, τιβι, εξουσίες, πολιτικές, θρησκευτικές, οικονομικές, κ.ο.κ. Μόνο το συναίσθημα, η λογική, η ενσυναίσθηση, η πίστη, η πηγαία εκπαίδευση, ο αθλητισμός, ο πολιτισμός, κατέχουν ρόλο ενωτικό και μπορούν να μας επαναφέρουν στις εργοστασιακές ρυθμίσεις μας. Δουλειά…

ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ Η ΒΑΛΙΤΣΑ;
Πάτρα 22/6/2024 γράφει: η Ειρήνη Μουμούρη Θα πάει μακριά η βαλίτσα; με ρωτάς γιατί δεν αντέχεις άλλο να με κουβαλάς.Θα πάει μακριά η βαλίτσα; σε ρωτώ γιατί νιώθω ότι δίπλα σου, τα χρόνια μου, για χαμένα τα μετρώ. Καταντήσαμε να κουβαλάμε σαν βαλίτσες ο ένας τον άλλο.Τα χέρια μας δεν αγκαλιάζονται πια, μονο τα βάρη…

Μάγεψε η χορωδία του ΔΩΛ στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας
18/5/2025 https://www.larissanet.gr/2025/05/18/magepse-i-mikti-chorodia-tou-dol-synavlia-sto-diachroniko-mouseio-larisas-fot-vinteo

Νικηφόρος Μανδηλαράς, εις μνήμην
18/5/2025 Τον είχε δολοφονήσει η χούντα των Αθηνών στις 17 προς 18 Μαϊου και είχαν αφήσει εκεί το πτώμα του για να φανεί σαν πνιγμός.Το στυγερό εκείνο έγκλημα ουδέποτε εξιχνιάστηκε. Έξαλλος ο Γεώργιος Παπαδόπουλος, απευθυνόμενος στον Νικηφόρο Μανδηλαρά, κατά τη δίκη του ΑΣΠΙΔΑ, είπε: «Εσύ, κάποτε θα πληρώσεις»!Και κράτησε την υπόσχεσή του…… “Μαθαίνοντας το θάνατό…

Ένα ακόμη Έγκλημα χωρίς τιμωρία
18/5/2025 Τις προάλλες σε παρέα μετέφερα καταθέσεις μαρτύρων στη δίκη της υπόθεσης Μαρφίν. Ανέφεραν πως είδαν “περίεργους” να κατεβαίνουν από κλούβες της αστυνομίας. Συγγενικό πρόσωπο αντιδρούσε και σήμερα έλαβα και την παραπάνω φωτογραφία. -Μα ο Κωνσταντίνου δεν κρατά μολότωφ του λέω -Την έριξε ήδη. Δεν ξέρουμε τον Κωνσταντίνου και τον φίλο του τον Τζαβέντ… Αφού…

Όταν ενδιαφέρει το φως, δεν είναι απαραίτητη η νίκη
17/5/2025 Όταν το Φως θυμηθεί ποιο είναι, δεν χρειάζεται τη Νίκη. Γράφει ο εκδότης Βάγιας Κατσός Απόψε η Κλαυδία δε θα ανέβει στη σκηνή απλώς για να τραγουδήσει. Θα ανέβει να θυμίσει. Να κρατήσει. Να αποκαλύψει. Ό,τι δείχνει πως έχει χαθεί. Πως έχει ξεχαστεί. Αλλά όχι. Είναι πάντα εδώ. Το φόρεμά της δεν είναι απλά…